Čo prináša cestovateľský portál www.CenyNaDne.sk?

CenyNaDne.sk je internetový portál, ktorý Vám prináša pestrú ponuku pobytov a poznávacích zájazdov. Aj priaznivci luxusnejších pobytov a dovoleniek u nás i v okolitých krajinách, si prídu na svoje.

Ako si objednať pobyt/zájazd?

Pokiaľ je ponuka aktívna, stačí kliknúť na tlačitko „ KÚPIŤ “ a následne postupovať podľa pokynov

Ako postupovať, keď mi neprišiel kupón na e-mail?

Po prihlásení na portál CenynaDne.sk (alebo cez Facebook) získate prístup k zoznamu Vašich objednávok cez položku menu "Moje objednávky". Tu nájdete tabuľku Vašich objednávok, im prislúchajúce Variabilné symboly, stav úhrady, pokyny k platbe, cenu, počet, adresu doručenia. Uhradené a doručené kupóny si môžete prezrieť ako aj vytlačiť v stĺpci Kupón, kliknutím na linku "Zoznam kupónov" v patričnom riadku tabuľky.

V prípade, ak ste uhradili kupón a neprišiel Vám e-mail s linkou na Váš kupón do 3dní, a kupón sa neobjavil ani v sekcii "Moje Kupóny", kontaktujte, prosím, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Zabudol/a som heslo, neviem sa prihlásiť do môjho účtu.

Kliknite na tlačítko Prihlásenie a následne na linku "Zabudli ste heslo"? Potvrďte Vašu e-mailovú adresu. Na túto adresu Vám systém zašle verifikačný kód, s použitím ktorého Vám bude umožnené si zadať nové heslo. Ak by sa Vám to aj napriek týmto pokusom nepodarilo, kontaktujte nás na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., alebo cez našu Online podporu (tlačidlo na stránke v pravom dolnom rohu stránky)

Do kedy je poukaz (kupón) platný?

Termín platnosti je uvedený na každom kupóne. Treba si vždy pozorne prečítať dobu platnosti a včas si zarezervovať pobyt/zájazd, keďže záujem v niektorých termínoch môže prevyšovať kapacitné možnosti dodávateľa.

Bude mi vrátená platba za poukaz, ak ho nevyužijem?

Nevyčerpaný poukaz (kupón) môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu. Po tomto termíne ho už nie je možne vrátiť. Ak ho nemôžete využiť počas jeho platnosti, najvhodnejším riešením je ho darovať Vašim blízkym, priateľom alebo známym. Po vypršaní platnosti sa poukaz stáva bezcenným. Ak ho nevyužijete z dôvodov na strane poskytovateľa, napíšte nám najneskôr do 7 dní od zistenia problému. Po preverení problému Vám pomôžeme situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

Ako a kde mám zakúpený poukaz (kupón) použiť?

Na zakúpenom kupóne sú uvedené všetky najdôležitejšie informácie ohľadom ponuky: popis, adresa, kde kupón uplatníte, podmienky využitia ako i lehota platnosti kupónu. Kupón slúži vlastne ako platidlo, respektíve doklad na čerpanie služieb.

Môžem poukaz (kupón) kúpiť pre niekoho ako darček?

Samozrejme, v prípade záujmu si kliknite pri kúpe: kúpiť ako darček, ak chcete aby poukaz (kupón) bol zaslaný na e-mail obdarovaného, stačí zadať jeho mailovú adresu a my ho zašleme na jeho adresu. Do poznámky môžete uviesť i krátku správu (napríklad venovanie pre príjemcu darčeka). Venovanie a meno na kupóne si môžete zmeniť priamo v sekcii "Moje objednávky" po prihláseni na cenynadne.sk

Kedy je vystavený daňový doklad za platbu? A kto ho vystavuje?

Daňový doklad - faktúru, pokladničný blok, vystavuje poskytovateľ, u ktorého ste ponuku čerpalivo výške uhradenej ceny zakúpeného poukazu (kupónu).

CenyNaDne.sk je sprostredkovateľom medzi dodávateľom a zákazníkmi, ktorí si zakúpili kupón prostredníctvom tohoto portálu. CenyNaDne.sk zákazníkom nevystavuje daňový doklad, ak to nie je vyslovene uvedené v podmienkach ponuky.

 

Je možné poukazy (kupóny) z CenyNaDne kombinovať a pobyt si predĺžiť?

Poukazy CenyNaDne je možné kombinovať a pobyt si predĺžiť, ak je to uvedené v podmienkach ponuky.

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

Reklamáciu je potrebné vykonať neodkladne u poskytovateľa, u ktorého ste využili poukaz (kupón). Dôrazne odporúčame klientom spísať zápis o reklamácii na mieste a nechať si ho potvrdiť ubytovacím zariadením, alebo zástupcom CK. Zároveň nás, prosím, informujte mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Vašu sťažnosť Vám pomôžeme doriešiť k Vašej spokojnosti.

Je potrebné doplácať pri využití poukazu (kupónu)?

Podmienky využitia sú podrobne uvedené pri každej ponuke. Zvyčajne sa dopláca za služby, ktoré sú len mimo rámca ponuky.

Je objednávka záväzná?

Zaškrtnutím políčka pri objednávke kupónu potvrdzujete, že ste sa oboznámili s všeobecnými obchodnými podmienkami a Vaša objednávka sa stáva záväznou. Kliknutím na zvolené tlačidlo platobnej brány potom dokončíte objednávku s povinnosťou platby.

Je nakupovanie na portáli CenyNaDne.sk bezpečné?

Nakupovanie je bezpečné. Systém spĺňa prísne kritéria nakupovania cez internet. Prihlásení užívatelia si prezerajú naše stránky a zadávajú informácie výhradne cez zabezpečené šifrované spojenie. Pri online platbe ste presmerovaní na zabezpečené stránky banky a my s Vašimi údajmi vôbec neprichádzame do kontaktu. Vaše údaje zadávate priamo prostredníctvom zabezpečených platobných brán TatraBanky, SLSP, VÚB alebo služby GP Webpay.

Chcem ponúknuť pobytové balíčky, alebo zájazdy návštevníkom CenyNaDne.sk. Čo mám pre to urobiť?

Pošlite nám Vašu ponuku na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a my Vás budeme kontaktovať.